13 noi membri ȋn ADC România

13 lideri de creaţie din industria de publicitate românească se alătură ADC România, care în prezent are 48 de membri.


Alexandru Pomană
- Creative Planner Friends/ TBWA, Andreea Ghenoiu – Group Creative Director Jazz, Arpad Rezi – Art Director McCann Erickson România, Bogdan Costin – Senior Copywriter Geometry Global, Dan Frȋnculescu - Group Creative Director Publicis România, Dan Vezentan - Creative Partner New Folder, Dragoș Trăistaru – Co Fondator CARIOCA STUDIO, Ioana Pârvan - Art Director Cap, Mihai Fetcu - Creative Director Geometry Global, Radu Pilat - Managing Partner Heist Industries, Radu Pop (Noper) – Illustrator, Sebastian Olar – Creativ UNTOLD Festival și Theodor Sandu - Creative Director Publicis Vietnam au acceptat invitația ADC*RO.

„Extinderea ADC*RO a fost unul dintre pașii necesari spre o mai mare reprezentativitate a Clubului ȋn rândul creativilor din România și ne bucurăm foarte mult că noii membri ne-au acceptat invitația. ADC are nevoie de oameni hotărâți care să pună umărul la proiectele sale, oameni cu experiență și notorietate. De-abia aștept să văd cum va evolua pe viitor, ce idei noi vor apărea. Industria creativă nu poate crește dacă este divizată și-mi place să cred că ADC*RO e unul dintre factorii unificatori" (Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive & Președintele ADC România)

DESPRE

Alexandru Pomană

„Ȋn publicitate din 2014, ȋntâi la Starcom Media, agenție parte a Leo Burnett Group, unde fac media inovativă. Aici am și marea bucurie de a câștiga, alături de colegii mei, primul leu românesc la Cannes. După Starcom urmează 23 Communication Ideas, shop de idei, apoi o scurtă perioadă de directorat de creație la Tempo, de unde revin la 23. Astăzi sunt la Friends/ TBWA, unde muncesc cu drag și spor pe clienți gen Heineken, brand Silva, adidas sau mai noii și simpaticii Mega Mall și Garanti Bank.
Sunt un animal puțin mai ciudat, ȋmbinând gândirea strategică, ordonată, cu idei creative crețe - sunt momente ȋn care mă cert eu cu mine, ori că-s prea cuminte, ori că sunt prea ȋndrăzneț, dar la final de zi mă ȋmpac. I hate being bipolar. It's awesome!”

Andreea Ghenoiu

„De 10 ani ȋn advertising, ȋn agenții precum: Scala JWT, Senior Interactive, Leo Burnett și acum Jazz. Ȋmi place advertising-ul dincolo de puterea lui de a vinde un produs, ȋmi place atunci când el schimbă lumea, schimbă lumi. Poate și de asta, proiectele de care sunt mândră sunt proiecte care au făcut asta. “Țară, țară, vrem campioane” pentru Petrom a reușit să readucă suflu nou gimnasticii românești. Salvează Ciocârlia a schimbat legea vânătorii. Scrie pe Cer pentru Orange a dus, ad literam, mesaje de dragoste și urări pe cer… practic acel “te iubesc până la cer” a ajuns pe cer. Am pus mereu scopul campaniei ȋnaintea premiilor. Mai ȋntâi să iasă bine și să schimbe ceva, apoi ȋi facem și un case. Premii și nominalizări la: Effie, Internetics, ADC Awards, Golden Drum, Webstock, Webawards.„

Arpad Rezi

“Târg-Mureșean prin apartenență, jumate ungur prin excelență.
Absolvent de UAD Cluj-Napoca, iar apoi de Vitrina Advertising.
Făcut pachet cu Seba și trimis ȋn capitală, de unde la fel de ȋmpachetați am ajuns ȋn Mccann.
Şi de atunci mă semnez cu: “Pretending to be an art director@mccann since 2010”

Bogdan Costin

„Ȋn publicitate din '99. Am ȋnceput la Cluj, ȋn Vitrina, apoi am venit la București și am trecut prin D'ARCY, BBDO, Leo Burnett, 23 Communication Ideas, Tempo. Premii pe la ADOR, Effie, Golden Drum. Acum fac echipa cu Fane Vasilachi la Geometry Global București.”

Dan Frȋnculescu

„1.72 m, ochi căprui, fumător.
11 ani ȋn publicitate. Pe ruta Publicis - Leo - GMP - Leo - Bridge - JWT Hamburg - Publicis.
Lucrat pe toate tipurile de clienți, mai puțin producători de ștrampi și miere.
Varii distincții și nominalizări la Golden Drum, Eurobest, Cannes Lions, Effie, etc.”

Dan Vezentan

„Ȋncepe să lucreze ȋn publicitate ca ilustrator și animator freelance, după care trece la fotografie și retouching.
Din 2006 a pus bazele casei de producție foto și retouching New Folder, shortlistat ȋn Luerzer's best 200 photographers worldwide și Luerzer's best 200 digital artists worldwide, premiat la International Photography Awards și Prix de Paris/ PX3.
Ȋn 2015 lansează Newfolderstock.com, o bancă de imagini specializată pe backplates de ȋnaltă rezoluție, dedicată agențiilor de publicitate, studiourilor de postproducție foto, video și CGI.

Mihai Fetcu

„Lucrez ȋn publicitate din 1997 și-mi place al naibii de mult. M-am angajat ca Art Director pe vremea ȋn care layout-urile se desenau de mână. Sau scanai poze din cataloagele Guliver.
Ȋntre timp lucrurile au evoluat, iar eu odată cu ele. De aproape 4 ani lucrez la Geometry alături de 40 de creativi. Ȋmpreună cu ei și restul agenției am câștigat 81 de premii la Cannes, LIA, Eurobest, Epica, Clio, Cresta, ADCE, Golden Drum, Cristal, Golden Hammer, Effie, ADC. Şi sper să o ținem tot așa.”

Radu Pilat

„Radu Pilat a început în 2002 la creație la McCann Erickson. După 8 ani, multe premii și conturi precum Coca-Cola, BURN Energy Drink, Fanta, Sprite, Stella Artois, Golden Brau, Heineken, Tomi, Unilever, Radu a acceptat provocarea Momentum de a deveni Chief Creative Officer. În 2012 și-a dorit ceva mai mult și a pornit într-o aventură antreprenorială: Heist Industries, singura agenție specializată în community marketing din România. În prezent, în portofoliul Heist Industries se regăsesc branduri precum BURN Energy Drink, Desperados, Julius Meinl, Oro Toro, Danone, Purcari Wines, WowApp etc.”

Sebastian Olar

„Fost controlor de bilete, actualmente creativ la UNTOLD Festival. Absolvent al Şcolii ADC*RO și câștigător de lei, trandafiri, tobe etc.”

Theodor Sandu

"Theodor Sandu, pe scurt Teddy. După mai mult de 10 ani petrecuți prin agenții din România și Rusia, cu premii și pitch-uri câștigate, am ȋncercat și am reușit să ajung ȋn Asia, la Publicis Vietnam. Aici ȋncerc să aplic tot ce am ȋnvățat de la oamenii pe care i-am ȋntâlnit pe parcursul carierei mele, pentru clienți ca Heineken și Nescafé și până acum funcționează."